2016

publicerat i Alla Dagar På Året;
Februari - Jag fick min kamera som en tidig födelsedags present och började intensivkursen för körkort! 
Mars - Jag startade bloggen den 6 mars, fyllde 18 och klarade körkortet på andra försöket!
 
April - Jag förberedde mig mest för Spanien hela April!
 
Maj - Åkte till min första värdfamilj i Spanien och bodde där mindre än en vecka, bodde på vandrarhem i typ 3 veckor och hittade en ny värdfamilj!
 
Juni - Jag tog fina bilder i Las Palmas, gjorde min första vlogg och åkte hem.
 
Juli -  Fotograferade i bandhagens industriområde, var på fotografiska och såg Yayoi Kusamas utställning, åkte till min tredje värdfamilj i Wales.
Augusti - Började läsa En dag (som jag inte läst färdigt än...), bytte familj till den jag är i nu och såg rugby första gången.
September - Jag skrev ett inlägg om min bästa kompis som fick henne att gråta och besökte Caerphilly Castle.
Oktober - Fotograferade Iron Maidens för första gången, gick på promenad med Alex och fotograferade hösten och vi åkte till en strand och självklart fotograferade jag det med! 
November - Jag fick en tidig julklapp - Biljetter till att se All Time Low i Mars,fotograferade fyverkerier för första gången, blev klar med min virkade tröja och hade mycket ångest.
December - Jag piercade min tunga, träffade jultomten, hade utekväll med Iron Maidens och har varit sjuk mest hela tiden.
 
 
Top 16 låtar:
16.7 years - Lukas Graham
15.Me Like Yuh - Jay Park
14.Save ME - BTS
13. Who You - Simon Dominic, G2, One BeWhy
12.When You Love Someone - James TW
11.Russian Roulette - Red Velvet
10.Fly - Got7
9.Stressed out - Twenty One Pilots
8.Guns for hand - Twenty One Pilots
7.TT - Twice
6.Lotto - EXO
5.Drive - Jay Park ft Gray
4.Bermuda Triangle - Zico ft Crush & Dean
3.Toy - Block B
2.I Am You You Are Me - Zico
1.Baby Baby - Winner
 
Tv Serier:
Freaks and Geeks
How to get away with murder
Pretty little liars
Hello my Twenties
We Got Married
Show Me The Money 5
 
Planer inför 2017:
All time low
Mer youtube
Börja skolan igen
Starta ett foto projekt
 
Tack alla för detta underbara år! Tack för att ni läst min blogg och kommenterat. Jag hoppas vi ses nästa år och att ni fortsätter följa med mig i mitt liv! ♥

Taggar: 2016, Au pair, Bandhagen, Foto, Fotografering, Freaks And Geeks, Graffiti, Hantverk, Kpop, Musik, Resa, Spanien, Twenty one pilots, Virka, Virkning, Wales;

Kommentera inlägget här :