Rugby

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Söndagen var fantastisk!
Barnens pappa hämtade barnen 9.30 (fast att han sa 9 men han är aldrig i tid -.-)
Direkt efter att dem hade åkt hoppade jag och Lou in i bilen och körde mot Mumbles viket ligger ungefär 1 och en halv timme bort.
Lou spelar rugby i ett lag som kallas Iron Maidens så dagens utflykt var att kolla när dem spelade mot 3 andra lag.
Även där fanns 7 herr lag som spelade.
 
På vägen dit plockade vi upp lite grejjer till laget och en av spelarna. 
Vi var framme vid 11 och vid halv ett började spelen! 
 
Jag hadde så kul hela dagen! Alla i laget var supersnälla och trevliga. De tycker att jag ska börja spela med dem och först var jag helt emot det men efter att ha tittat på dem spela och de andra lagen har jag blivit mer sugen! 
 
Iallafall van Iron Maidens turneringen! Alla var glada och firade med en cider eller tre.
Det gjordes planer om att gå ut tillsammans men när jag och Lou var hemma var både hon och jag skit trötta och valde att stanna hemma istället.
 

Kommentera inlägget här :