Packad och klar

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Imorgon åker jag till min nya familj! Nervöst och spännande som alltid men det blir mindre och mindre främmande för varje gång jag åker. Jag har packat nästan alla mina saker förutom det jag behöver ikväll och imorgon bitti.
 
Jag blir hämtade av Louise kring 11 imorgon och jag antar att hon kommer själv och hämtar mig.
Jag tycker även att det ska bli skönt att få lära mig rutinerna av hennes nuvarande au pair. 
Det är något som blir nytt för mig men jag tror att det kan vara bra också eftersom att man lär sig på ett annat sätt än om föräldrarna säger att vi brukar göra så här.
 
Kommer bo 4 nätter hos Carol som barnens faster heter.
Sen flyttar jag in i mitt rum på Torsdag.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till !!💖💕💖💪🏻💪🏻💪🏻

2:a kommentar, skriven , av Josefine:

Hälsningar Lili-Ann

3:e kommentar, skriven , av Dan Thor:

Hälsningar Lili-Ann

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hälsningar Lili-Ann

Kommentera inlägget här :