GE MIG INSPERATION

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Jag vill fotografera, jag vill hitta något som skapar fina bilder till min blogg och instagram.
Men jag kan inte, för jag har ingen insperation. Det finns inget som jag kan se och ba "Detta detta blir en bra bild". Jag tittar omkring mig, försöker se mönster i saker eller se det vackra i saker men inget kallar på mig. 
Det är så tråkigt speciellt när man vill!
 
Samma sak med mina dagar på jobbet, inget speciellt sker så jag har inget att prata om.
Alex talar mer och mer meningar, en eller två veckor sedan hade vi en kort konversation tillsammans.
Hon får inte alla ord rätt och det blir knasigt men det är något och det är så kul att se! När jag kom hit pratade hon knappt alls och nu så säger hon så mycket! Jag blir stolt när hon lyckas med nya ord efter att ha haft problem med att uttala dem tidigare.
 
Min kära kära Josefin (hennes blogg här) skriver alltid några låt-tips i slutet av sina inlägg så jag tänkte att jag ska lägga in några också.
 
  1. En låt från All Time Low här
  2. Cornelis låt till mig? här
  3. Mammas favorit (när jag var mindre iallafall) här
  4. En Youtuber jag gillar tecknade på ASL (American Sign Language) till denna här

Kommentera inlägget här :