Bästa kompis

publicerat i Alla Dagar På Året;
Jag har en bästa kompis.
Det låter sjukt töntigt igentligen? haha
 
Min bästa kompis heter Josefin. 
Jag träffade henne första gången 2010 eller 2011, minns inte.
Iallafall så träffades vi på scouterna.
Vi pratade inte mycket till en början men sen så hände det något och vi började prata massor?
 
Mitt första minne som hennes vän är när vi är på ett event som heter smugglar hajken.
Vi bodde i samma tält och sprang omkring tillsammans på tävlingen.
Det är ett av mina favorit scout minnen.
 
Vi har gjort många roliga saker med scouterna men mina favoritminnen är nog från utanför scouterna.
Tillexempel i våras efter jag hade tagit mitt körkort sov jag hos Josefin i typ en vecka, vi drack corona och käkade donken (drive thru ftw)
Eller dagarna innan hon åkte till Australien så var vi en kväll på hennes landställe, drack corona och lite vodka blandat med freeway lemon lime. Vi pratar alltid om ALLT när vi dricker nån öl tillsammans. Vi ger varandra komplimanger och gråter en skvätt.
 
Jag tänker bjuda på massa bilder nu, en del som jag tror säker hon vill glömma..
Men Josefin, du var fin i ditt svarta hår också ;)
 
Sjääääääääälvklart skriver också hon en blogg, läs den HÄR

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din bästa kompis:

Hahah sitter och gråter lite här på andra sidan jorden nu😢 Du är en sån otroligt fin människa❤ Saknar våra öl-kvällar, när vi sitter i 5-6 timmar och bara pratar och skrattar ❤ Saknar dig otroligt mycket❤ Haha alla bilder var inte jättesmickrande 😉😘

Kommentera inlägget här :