Twilight = Sjukfilm

publicerat i Alla Dagar På Året;
När jag är sjuk, tillexempel som nu. Jag är förkyld med jätteont i halsen, snorig, en aning hostig och allmänt seg.
Då gillar jag att titta på Twilight-filmerna. Bästa är nog de två första då jag sett dem 1000000000 gånger och lätt kan somna när jag kollar på dem och sedan vakna till och fortfarande veta vad som händer. Hemma i Sverige har jag de två första filmerna på DVD men de tog jag ju självklart inte med mig till Wales, som tur är så finns de flesta om inte alla filmerna på Netflix! Så nu ska jag lägga mig under täcket i min nya pyjamas som jag fick i julklapp och slumra bort ett tag. 
Värktabletter, halstabletter, näsdukar och vatten. Allt man behöver!
 
Har du någon film du gärna ser när du är sjuk? Eller har du en tv serie du kollar på?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

😘😘😘😘😘

Kommentera inlägget här :