Ed Sheeran

publicerat i Alla Dagar På Året;
Det finns en artist som jag alltid kommer tycka om alla låtar av. 
Denna artist skulle kunna sjunga om potatis och det skulle kunna vara en underbart fin låt.
 
Självklart är det Ed Sheeran jag pratar om (annars hade rubriken varit lite opassande)
Sheerans låtar är alltid så underbart fina och välskrivna. Sen hans underbara röst gör dem ännu bättre.
Det finns tre band/musiker jag vill se in concert och det är 
Ed Sheeran
All Time Low (11 mars omg)
Bring Me The Horizon
 
IALLAFALL så har denna underbara rödhåriga man nu släppt två nya låtar Castle on the hill och Shape of you.
 
 
Min favorit av dessa två är Castle on the hill.
Shape of you är enormt bra också men jag älskar låtar där man jämför hur man var när man var yngre med hur man är nu. Därför var 7 Years en av mina favoritlåtar förra året!

Kommentera inlägget här :