Hur känslig är du på en skala?

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Jag har alltid varit en person som har lätt till tårar och känner saker lite starkare än vad jag borde göra.
Den senaste tiden har jag börjat gråta över vissa saker men de har alla en gemensamn nämnare.
De påminner mig om Josefin (börja inte gråta nu din skitunge älskar dig k?)
 
Jag skriver jätte mycket om Josefin känns det som men det är för att hon är min bästa vän och asså om det går typ en dag utan att jag pratar med henne mår jag typ dåligt? Hon gör livet lite enklare helt enkelt, skaffa dig en Josefin! Iallafall så är det musik oftast som får mig att gråta... Jag lyssnade på Stressed Out av Twenty One Pilots här om dagen och började böla, och nyss så spelades en låt av Green Day och tårarna kom. Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar denna dumma blonda tjej som gillar skånska och alltid finns där för mig? Att hon kommer hit om 73 dagar är något som får mig otålig och undrar hur jag ska kunna vänta så länge!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin!!!:

I CRIED REAL TEARS BY READING THAT MATE!!! Asså du fattar inte hur mycket jag älskar dig, det känns så tomt utan att ha pratat med dig. Även om det bara är en "Asså jag bytta bajsblöha nyss" till att prata i telefon i 3-4h. Minsta samtal är värt det❤ Jag saknar dig något otroligt, och snart är vi med varandra igen ❤❤❤ Åhh våra låtar😍😍

Kommentera inlägget här :