Trött 24/7

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Asså jag är varje kväll hellt utslagen? 
Kan vara för att jag jobbar nästan 6-20 många dagar.
 
Dylan går i skolan på vardagarna och då är det bara jag och Alex.
Det är ganska skönt faktiskt. Hon är (för det mesta) underbar och snäll.
Dock har hon bestämt sig för att inte äta sin lunch??
What's up with that? Hon äter lunchen på helgen för då är Dylan hemma men när han inte är här vägrar hon?
Iallafall så försöker jag ge henne lunch men slutar ofta med 2 yoghurtar och ett gäng vindruvor.
 
 
Imorgon åker barnen till sin pappa, dock vet vi inte när han hämtar Alex och inte heller när han tänker lämna tillbaka henne på onsdagen.
Ingen big deal igentligen men jag tycker om att veta om jag kan få sova ut lite eller om jag måste vara uppe vid 9 för att ta emot ett skrikande barn.
 
Nu måste jag gå och hämta Dylan, klockan är halv 3!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Äter fu med henne eller får hon äta själv?

Svar: Jag äter med henne :)
Linnea Ornered

Kommentera inlägget här :