Mer rugby!

publicerat i Alla Dagar På Året;
I tisdags eftermiddag till imorse hade pappan barnen så jag var ledig den tiden. 
Igår gick jag till Morrisons för att handa bland annat en flaska vin och ett tack kort till Carol.
 
Men i tisdags kväll följde jag med Louise till hennes rugby träning. Kul att titta på när de tränar! Dessutom tog jag med mig kameran så tog lite bilder också!
Såklart fortsätter dem att pusha mig till att börja jag med. Vi får se haha ;)
Just nu ligger dottern Alex och sover, jag passar på att snacka med Josefin och blogga lite eftersom att jag alltid glömer bort! 
 
By the way, vet någon om det räcker med ett frimärke för att skicka brev från UK till Sverige? 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du får nog köpa ett frimärke för utrikes post! Det får vi göra här i Svergie 😘
/M

Kommentera inlägget här :