Förkyld?

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
De senaste dagarna har jag inte riktigt varit hungrig och jag har varit ganska trött också.
Först trodde jag bara att jag inte var hungrig och det inte var någon big deal.
Sen igår förstod jag att det inte är jag som inte är hungrig, det är jag som inte känner någon smak!
 
Jag har börjat få en hosta tillsammans med lite ont i halsen och täpp näsa.
Detta har jag att tacka Dylan antagligen.. Han hostar mig rakt i ansiktet, 10/10 mysfaktor.
Att jag inte sover ordentligt hjälper säkert inte heller.
 
Jag fick iallafall en sovmorgon idag så det är skönt, men det är bara för att de kommande två dagarna är det nästan bara jag som jobbar. Louise jobbar natt i natt och imorgon natt, det betyder att hon sover mycket idag, imorgon och på lördag. Men om jag minns rätt kommer barnens pappa och hämtar dem på lördag och har dem.
 
 

Kommentera inlägget här :