26/9-16

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Tyvär ingen rolig rubrik idag, det är så mycket som skrivs i detta inlägg så kan inte sammanfatta det.
 
Min förkylning börjar bli bättre, känner mig inte frebrig längre men hostar lite grann och känner mig allmänt trött fortfarande. Skönt det men vet att det inte är sista gången jag blir förkyld i år! Priset man betalar för att jobba med barn haha.
 
Louise spelade rugby igår, tyvärr förlorade dem stenhårt men de var en intressant match när det kom till domaren. Tror jag förstår pappa mer nu. 
Domaren gav en tjej i det andra laget ett rött kort för något hon inte gjorde vilket en av tjejerna i vårat lag påpekade och försökte förklara vem det var som gjorde felet, därpå fick vår tjej ett gult kort för att hon tjafsade med domaren. 
 
Dessutom tog jag med kameran men det blev tyvärr inga bilder för även om jag hade med mina linser, linsduk och stativ hade jag inte med mig batteriet till kameran. Snacka om otur, ville så gärna ta några bra bilder. Nästa gång kommer jag ha med mig allt!
 
(Gammal bild från Madrid)
 
Jag måste fortsätta att kolla efter folkhögskolor, ska börja kolla på skolor närmare mig.
Vill verkligen börja plugga igen till hösten men vill gå på en skola där jag kan må bra samtidigt.
Jag tror att den här tiden borta från skolan har och är väl behövd. 
Jag såg det som ett misslyckande en lång tid men nu vet jag bättre och jag kan ju faktiskt återvända.
 
 

Kommentera inlägget här :