Måndag.

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Trodde jag skulle behöva jobba idag men det behövde jag inte (inte så mycket iallafall)
Pappan skulle ha barnen från 15 tills middagstid men när jag lämnat Dylan i skolan har jag fått ett meddelande från Louise som säger att deras pappa hade tänkt lämna honom i skolan och ber mig skicka ett meddelande när jag kommer hem så att han kan hämta Alex. Sen så försöker han ändra sig men det går vi inte med på haha.
 
Regnet bara öser ner idag, så det är ingen ide att gå ut och göra något.
Dock har jag redigerat lite bilder från igår när jag och barnen kollade på Louise och Iron Maidens när de spelade.
Tyvärr var det förlust denna gången också... Men det är alltid lika kul att kolla!
Stackars Louise fick ett knä i ögat så nu har hon en blåtira..
 
Till lunch åt jag lax, avocado och vitlöksbröd.
Bästa jag ätit på ett tag faktiskt.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elise:

Mums, vilken god lunch! :) Bästa kombinationen med lax och avokado! :)

Svar: Det går så bra ihop de två! :)
Linnea Ornered

2:a kommentar, skriven , av Du vem vem lol:

Fresh avocado

Svar: Freesh avacado
Linnea Ornered

Kommentera inlägget här :