You're my very own Christmas love

publicerat i Alla Dagar På Året;
Jag vet att det är November men det är faktiskt bara en månad kvar till julafton idag.
Jag ser så fram emot jul i år! Jag minns inte förra julen, jag mådde för dåligt psykiskt, men i år är allt bra!
Det ska bli så spännande att spendera jul i ett annat land med andra traditioner.
Här har de det stora firandet den 25 så det är lite annorlunda.
 
Bilder från We♥it - Min julsamling
Så jag längtar! Måste köpa lite julklappar också, till barnen och till Louise! 
Till min kära lillebror ska jag skicka två Lootcrates (då han inte fått någon födelsedags present än)
Mamma och pappa får sina julklappar när jag kommer hem igen då det är lättare än att skicka hem något.
Sen ska jag skicka julkort också men det har jag lite tid kvar att göra också!
 
- Min jul spotify lista -
 varning! mycket Justin Bieber

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin :---):

DU GLÖMDE YLVIS LÅTEN I LISTAN

Svar: JAG SKÄMS!!!
Linnea Ornered

Kommentera inlägget här :