Min Instagram

publicerat i Alla Dagar På Året;

1. Vad heter du på Instagram?

LinneaOrnered 

2. När skaffade du Instagram?

Jag vet inte, men den instagram jag har nu är inte den första jag hade. Min första har raderats.

3. Första uppladdade bilden?

 

4. Hur ofta lägger du upp bilder?

Försöker att lägga upp något varje dag men ibland hittar jag inte något som passar riktigt

5. Bild som fått flest likes?

6. Varför skaffade du Instagram?

Det var nytt och alla pratade om det.

7. Vilka typer av konton följer du?

Vänner, youtubers, humor, koreanska kändisar, fotografer, annat kreativt och andra kändisar.

8. Är din Instagram öppen eller privat?

Den är öppen.

9. Vilka typer av bilder lägger du upp?

Jag försöker att lägga upp lite blandat, MEN jag hoppas att jag kommer fortsätta med att ha mest bilder från min kamera.

10. Favoritbild?

 Har inte en favorit bild faktiskt, men här kan du se några av de jag gillar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :