Manuell gråskala

publicerat i Alla Dagar På Året, Foto;
Jag försöker att redigera mina bilder i Photoshop men jag tycker att det är knepigt att förstå men ju mer jag jobbar med det ju mer förstår jag. Dock försökte jag idag få en av bilderna jag tog att bli svartvit utan att avända något som automatiskt gör det svartvit.
Det ser helt okej ut ellerhur? Men jag märker själv några saker som är lite fel. Kolla nästa bild!
I de röda ringarna kan man fortfarande se färg, vissa kanske inte ser det lika tydligt som jag ser det och tycker säkert att jag hade kunnat komma undan med det. Men jag kände att det kanske är lärorikt eller intressant för någon annan där ute?
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din bästaste kompis:

Hittar du inte svartvita filtret?

Svar: Jodå jag hitta de svartvita filtret, men det kan bli så platt när man lägger på det.
Linnea Ornered

Kommentera inlägget här :