Ändrad design.

publicerat i Alla Dagar På Året, Spanien;
Vissa saker med den gammla designen störde mig så jag bestämde mig för att byta till en annan design och samtidigt upppdatera min header :)
 
Denna header har lite mer Spanien feeling som passar bra eftersom det är där jag befinner mig. Dock som ni vet inte längre i Madrid där bilderna är tagna men ja :)
 
Jag har städat allt för idag och jag måste fixa lite inför engelska lektionerna och inte glömma att äta.
Dessutom måste jag nog stryka lite kläder också idag.
 
José fixar försäkringen på bilen idag och förhoppningsvis kan jag köra med den imorgon. Jag har fått testa att köra den i helgen lite grann men det skulle vara kul om jag fick testa köra själv snart :) Tror dock inte att jag kommer köra barnen till skolan denna vecka.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Las Palmas är underbart !
Njut !
Och kör försiktigt 👍🏻👍🏻😍
Kram Lili-Ann

Kommentera inlägget här :