Alice through the looking glass

publicerat i Alla Dagar På Året, Spanien;
Hade en mycket trevlig dag idag! 
 
Vi åkte till ett köpcenter ca 10 minuter från mas palomas och vet inte hur lång tid från där jag bor.
Det ska tydligen vara ganska poppis hos turisterna detta köpcenter. 
 
Iallafall åt vi på Foster's Hollywood, barnen + pappan käkade hamburgare, mamman enchilada och jag en pasta med kyckling och olika sorters ostar. Riktigt gott och kan absolut tänka mig att äta där igen. Nästa gång vill jag nog ha en hamburgare dock. De så riktigt goda ut!
 
Efter maten bestämde vi oss för att gå på bio och vi såg den nya Alice i Underlandet filmen, Alice through the looking glass. Den var bra och jag rekomenderar den starkt! Dock så trodde jag innan filmen började att det var Tim Burton som regisserat denna också men till min besvikelse var det inte han. Man märker på filmen att det inte är Burton som regisserat men det gör inte filmen dålig. Jag tror bara att filmen kunde blivit bättre om Burton regisserat den. Iallafall är jag helnöjd med filmen! Så måste tacka James Bobin och alla andra som jobbat på filmen för ett bra jobb. (Mr Depp var fenomenal som alltid)
 
Nu är vi hemma igen, eller ja vi har varit det ett tag bara att jag lekt lite med barnen och nu sitter jag här. Ska kika in lite på IKEAs hemsida och kolla på deras utbud. Behöver köpa lite burkar/skålar att ha vissa av mina sake ie som tillexempel mina sminkborstar. 
 
Bjuder på en bild från dagen jag hade halkbanan, snö på marken men jag lyckades fång en annan sida
 

Kommentera inlägget här :