Andas

publicerat i Alla Dagar På Året;
Jag har inte skrivit här på nästan en vecka...
 
Jag har för det första inte haft något att skriva om och sen har jag behövt ta det lugn bara.
 
Josefin åkte i Torsdags. Jag såg henne sista gången på Onsdag eftermiddag när hon lämnade av mig hemma.
På tisdadg kväll hade hon frågat om jag ville komma över och sova över. Självklart ville jag det.
Vi pratade och såg roliga klipp på youtube. Det var skönt att bara hänga sådär innan hon skulle åka.
Hon verkar ha det bra i Australien iallafall! Tidsskillnaden är så konstig så det är svårt att hitta tid att prata men det kommer vi lösa på något sätt! 
 
Sen så beställde min nya värdfamiljs mammas mamma (hänger ni med?) flygbiljetterna i fredags!
Så den 28 Juli åker jag från Bromma till Bristol med en mellanlandning i Bryssel!
Det är en sån härlig familj jag ska till! Ser fram emot det mycket!
 
Idag har jag gått igenom nästan alla 7 lådor pappa hade packat ihop med mina grejjer efter jag åkt till spanien för att se om jag kan slänga något och för att organisera bättre. 
Bland de grejjerna låg bland annat mina nagel grejjer. Så de tog jag ut och efter jag had gått igenom 5 lådor så bestämde jag mig för att fixa naglarna. Vart ganska bra faktiskt!
 
 

Kommentera inlägget här :