Älskade Sverige!

publicerat i Alla Dagar På Året;
Det är så skönt att vara hemma!
Inte bara för att jag inte behöver vara med familjen längre utan för att jag kan sova i en bekväm säng 
och jag kan ta det lugnt, se på tv på svenska eller engelska. 
Jag kan enkelt åka och handla utan att behöva oroa mig för att de ska säga något jag inte förstår.
 
Så nu är jag hemma i lite mer än en månad, sen väntar ett nytt äventyr!
Det ska bli kul det. Men nu ska jag bara andas och ta vara på mig själv och alla viktiga nära mig.
 
Midsommar spenderar jag med familjen i år, förra året  var jag hos en kompis men det kan nog vara skönt att vara hemma ändå. De flesta scouterna åker till vässar ö men det har jag inte råd med och familjen är inte så illa.
 
Fick en fråga på senaste inlägget
 
Min plan kommer jag avslöja i en framtida vlogg! Se fram emot det :)
 
Nu ska jag återgå till Orange is the new black och bara njuta av att nya säsongen är ute!

Kommentera inlägget här :