Tre saker

publicerat i Alla Dagar På Året;
  • Tre saker jag skulle vilja uppleva igen - London med min mormor och moster, Justin Biebers konsert & sista kvällen med Josefin innan hon åkte.
  • Tre saker jag uppskattar - Mina vänner, min familj & livet.
  • Tre saker som jag vill ha - Långt hår, en ny telefon (fast ändå inte) & en resa till Syd Korea.
  • Tre saker jag älskar att göra -  Fotografera, lyssna på musik & dricka te.
  • Tre ord som beskriver mig - Vänlig, duktig & behövd
  • Tre saker jag vill bli bättre på - Att tycka om mig själv, fotografera & teckenspråk
  • Tre saker jag inte kan vara utan - Internet, datorn & mobilen
  • Tre drömmar jag hoppas blir verkliga - Få se Bring Me The Horizon live, att jag får resa till alla ställen jag vill till & att jag får leva ett lyckligt liv.
 
#Logo #Bring #Me #The #Horizon:

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin:

❤❤❤

Kommentera inlägget här :