Packa

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Snart åker jag till Wales, imorgon är sista dagen hemma!
Så självklart måste man packa.
 
Eftersom att mormor och moster har varit här hade jag inte börjat än,
men de åkte hem idag på morgonen. Jag och mamma skjutsade dem till bussterminalen vid centralen.
När vi kom hem bestämde jag mig för att sova ett tag i min egen säng eftersom att jag har sovit i en gäst säng nu då mormor behöver sova i en ordentlig säng.
Mamma väckte mig kring 11 och efter ett tag började vi packa.
 
Denna gången tar jag nog inte med mig lika mycket saker tror jag...
Iallafall är resväskan inte så full än men vi tvättar en del kläder just nu så jag vet inte.
Sen så ska jag ha massa skor med mig också. Tur att man har hand bagage också!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin:

KOMMER DU IHÅG 3 DAGAR INNAN JAG ÅKTE❤❤❤ SAKNAR

Kommentera inlägget här :