Moster och mormor

publicerat i Alla Dagar På Året;
Idag kommer min moster och mormor hem till oss ända från Umeå!
Det var ett tag sedan vi sågs senast eftersom de bor så långt bort.
 
Jag och mamma ska åka och hämta dem inne i stan vid Centralen så nu ska jag fixa en spellista på Spotify
som vi kan lyssna på påvägen in eftersom det är jag som ska köra.
Laddar även mobilen så att jag kanske kan fånga lite Pokémons när vi är där! 
 
 
Har inte fångat så många än men det är några iallafall. 
Vi har Pidgey och Rattata precis vid vårt hus så de går att fånga några gånger om dagen haha.
Jag och min lillebror var dessutom ute och cyklade lite idag, först till brandstationen där det är ett Pokéstop för att vinna lite Pokébollar.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin :---):

SPELADE FKN POKEMON GO I 3 TIMMAR IDAG JAG HAR GÅTT VILSE SÅ JÄKLA MÅNGA GÅNGER

Kommentera inlägget här :