4 filmer jag inte kan vara utan under julen!

publicerat i Alla Dagar På Året;
1. How the Grinch stole Christmas 
För mig är detta ett måste under julen! Ingen jul utan Grinchen helt enkelt! Dr. Seuss barnböcker är en favorit och därmed är denna en favorit. 
 
2. Tomten är far till alla barnen
Denna film är en film som jag igentligen inte är speciellt förtjust i just för att det är så mycket kaos och alkohol i deras julfirande. Jul för mig är lugn och trevlig tid med familjen. Dock är det ett måste då det faktiskt är en bra film på sitt sätt.
 
3. Mean Girls
Detta är i sig inte en julfilm men den har inslag av julen! Mean Girls är en film jag kan se året om men jag känner mig vilse om jag inte ser den under julen. 
 
4. Hook
Peter Pan filmen med Robin Williams har under senare år blivit ett måste. Så som jag minns det (och jag kan ha fel) har min pappa velat se den de senaste jularna som varit. Det är en mycket bra och känslosam film. Jag tror mer att det för mig handlar om att jag tänker på min pappa när jag tänker på filmen än om själva filmen faktiskt.
 

Kommentera inlägget här :