Bla bla bla

publicerat i Alla Dagar På Året, Wales;
Jag har inte något att skriva om, därför skriver jag inget.
Jag jobbar om dagarna, sen tar jag det lugnt om kvällarna och liksom bara är.
Inget speciellt händer.
 
Jag och Peach kommer bättre överense nu. 
Dock är hon "otrevlig" mot mig när föräldrarna / släkt är i närheten.
Försöker att inte ta åt mig men ni som känner vet hur jag är..
 
Snart är det fredag också! Vilket betyder att det snart är lördag och jag kan sova ut (!!!!!!!)
Har inget emot att stiga upp klockan 8 på morgonen men det ska ändå bli skönt att sova till typ 10 iallafall.
 
De kanske ska åka och köpa en bil i helgen så kanske följer med dem och ser en annan del av Wales.
Allt beror på hur värderingen av deras hus ser ut. Det var förbi en man idag och kollade runt i huset.
Därför har Jennifers pappa James varit hemma idag och jag har inte behövt göra så mycket, dessutom låter hon inte mig göra speciellt mycket speciellt när han är hemma.
 
Aja hoppas att värderingen ser bra ut, vet att Camilla jätte gärna vill ha den där bilen! 
Utsikt vi fann när vi var på väg till lekparken.
Vi bor i det vänstra huset :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefin:

Peach kommer nog bli bättre med att vara med dig- när familjen är around snart :) Påbörjar min 7 vecka här nu och Fletch har precis börjat bli bättre med mig (När familj är med). Superfina bilder 😘

Svar: Tack, det är lite tråkigt att hon har en sån attityd när mamma och pappa är hemma! Men det blir bättre, speciellt eftersom att jag trivs här så behöver det inte stressas fram. Hoppas du har det bra i Australien ❤
Linnea Ornered

Kommentera inlägget här :