Packar

publicerat i Alla Dagar På Året, Spanien;
Jag håller på att packa min resväska och väga den för att se om jag kan få med mig allt som jag vill ha med mig.
 
 
Jag vägde resveskan och det stod att den väger 14 kg med det jag har i nu men vet inte om jag litar på det helt... 
Ioförsig väger kläder inte jätte mycket och jag har inte lagt i min neccesär än. Max får mitt incheckade bagage väga 23 kg utan att jag ska behöva betala extra och om den väger extra får den max väga 32 kg. 
Dock får mitt hand bagage väga max 10 kg och just nu ligger den på 7.4 kg så jag ska se om jag behöver ha något mer där eller om den kan fortsätta att vara i den vikten.
 
Vill ni att jag gör en video där jag visar vad jag har packat i mina resväskor?
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Video!!

Kommentera inlägget här :